خبرهای داغ:
در اولین جشنواره تجلیل از پژوهشگران مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان خوش درخشید

از فاطمه نعیمی پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به عنوان رتبه دوم اولین جشنواره تجلیل از پژوهشگران مهارتی غیر هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۷۶۴۳۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به مناسبت گرامی‌داشت هفته پژوهش و فناوری، همایش روز ملی پژوهش و فناوری با حضور دکتر سیدمجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مسئولین کشوری معاونان و مدیران ستادی و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگران برتر عرصه مهارت و فناوری در سالن اجتماعات سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

مسئول مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به موفقیت کسب شده، افزود: یکی از شاخص‌های رتبه بندی دانشگاه‌ها میزان مهارت دانش‌اموختگان دانشگاه‌هاست؛ به‌همین دلیل آموزش مهارتی به‌عنوان یکی از وظایف دانشگاه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کارشناس پژوهش دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان گفت: پژوهش یکی از مهمترین شاخصه های تولید دانش و  پیشرفت جامعه انسانی است و میزان پژوهش های انجام شده در جامعه شاخص توسعه یافتگی آن جامعه محسوب می شود.

وی با تاکید بر رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای، افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان تنها دانشگاه مهارتی دولتی در سطح کشور نقش مهمی در توسعه نیروهای علمی، فنآور و پرورش تکنسین مهارتی دارد.

استاد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت:  آنچه که امروز در دانشگاهها باید مورد توجه قرار بگیرد مساله توجه به آموزش های مهارتی ، علمی و پژوهشی است.

وی  توجه ویژه به آموزش های مهارتی را به عنوان يكي از ارزشمندترين پشتوانه هاي اشتغال پايدار در توسعه و شكوفايي كشور دانست و گفت :  دستيابي به اين آرمان بزرگ در پرتو تلاش و همت انديشمندان، متخصصان و پژوهشگران در حوزه مهارت آموزي ميسر خواهد بود.

نعیمی در پایان راه رسیدن به موفقیت خود را برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت، تعیین اهداف، کار و تلاش بدون وقفه، استفاده بهینه از زمان و همراهی خانواده دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها